کد خبر : 206922
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 21:29

دانلود زیرنویس فیلم La dégustation 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La dégustation 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم La dégustation 2022 یک فیلم فرانسوی واقعی در سال ۲۰۲۲ از ایوان کالبراک، d’après sa propre pièce de theatre homonyme créee در سال ۲۰۱۹ است. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس فیلم La dégustation 2022 ژاک یک تاجر شراب تا حدی انسان دوست است. زیرزمین او در آستانه ورشکستگی، او مجبور

دانلود زیرنویس فیلم La dégustation 2022 یک فیلم فرانسوی واقعی در سال ۲۰۲۲ از ایوان کالبراک، d’après sa propre pièce de theatre homonyme créee در سال ۲۰۱۹ است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم La dégustation 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم La dégustation 2022 ژاک یک تاجر شراب تا حدی انسان دوست است. زیرزمین او در آستانه ورشکستگی، او مجبور می شود پسر جوانی به نام استیو را برای ادغام مجدد استخدام کند تا حق کاهش مالیات را داشته باشد. در همان زمان، او با Hortense، یک زن جوان مجرد “بسیار کاتولیک” در جستجوی عشق ملاقات می کند. هنگامی که دومی به او نگاه می کند و سعی می کند یک مزه شراب انجام دهد، زندگی آنها برای هر دو تغییر می کند.

در آغاز، بحث واقعی برای اقتباس از نمایشنامه برای سینما وجود نداشت. در حالی که نمایشنامه مولیر خود را دریافت می کند، ایوان کالبراک توسط برنارد کامپان و ایزابل کاره به ناهار دعوت می شود و به او پیشنهاد می کنند از آن فیلم بسازد. این فیلمساز در جریان تورهای تبلیغاتی می‌گوید: «چطور می‌توانی در برابر دو بازیگری که اینقدر متقاعدکننده و با انگیزه هستند مقاومت کنی؟ بدیهی است که این آرزو به ذهن من خطور کرده بود، اما در واقع این آنها بودند که اول آن را به زبان آوردند.»

دانلود زیرنویس فیلم مزه کردن ۲۰۲۲ برای سناریو، کارگردان فیلمنامه را با اقتباس از آن برای سینما، به ویژه از طریق مفهوم خارج از صفحه نمایش، می گیرد. هدف این بود که همه چیزهایی را که نمایشنامه فقط به آن اشاره کرده بود نشان دهد (داستان اصلی محدود به تنها مکان انبار شراب است). سپس، کارگردان فیلمنامه را با شخصیت های جدید غنی کرد، در مقایسه با پنج شخصیت برای play3.

زیرنویس فیلم La dégustation 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس La dégustation 2022 در فرانسه، سایت اختصاص داده شده پس از فهرست کردن ۱۶ عنوان مطبوعاتی، میانگین ۲.۸⁄۵ را می دهد. برای ۲۰ دقیقه، این یک فیلم “لطیف” است که “عشق و اشتراک را جشن می گیرد”۸. برای سایت avoir-aLire.co، این یک “کمدی عاشقانه پر از طنز و لطافت است که تحت عنوان گرد هم آوردن روح های دردناک، جدی تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. » ۹. برای منتقدان La Croix، این اقتباس سینمایی «قانع‌کننده» تلقی شد.

زیرنویس فیلم مزه کردن ۲۰۲۲ در کنار بررسی‌های منفی‌تر، می‌توانیم به آخرین اخبار از آلزاس اشاره کنیم که «همه چیز با آب گرم احساسات شسته می‌شود، با یک ساده‌لوحی گاه پارچ‌مانند. “. برای La Voix du Nord، همه چیز در این اقتباس از نمایشنامه همنام بسیار سنگین است: “رویکرد کمیک-عاشقانه، پرانتزهای دراماتیک، مسائل اجتماعی (یک جوان در حال ادغام مجدد، گروهی از افراد بی خانمان، PMA)…” 11 . برای Ouest-France، فیلم با وجود شیمی بین ایزابل کاره و برنارد کامپان، “نرم” باقی می ماند. برای L’Obs، این “اقتباس ملایم، و صحنه سازی آن، گویا باقی می ماند”۱۲.

زیرنویس La dégustation 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس مزه کردن ۲۰۲۲ در روز اکران خود، برای اولین روز فعالیت خود در باکس آفیس فرانسه، ۳۲۲۵۰ مورد پذیرش (شامل ۱۵۶۷۴ در پیش نمایش)، برای ۴۲۱ نسخه به دست آورد. پس از آن در رتبه بندی کمدی علمی تخیلی، اکشن، همه چیز همه جا همه به یکباره (۲۶۱۹۹)۱۳ قرار دارد. پس از یک هفته اول بهره برداری، فیلم جایگاه اول خود را در روز اول باکس آفیس با ۱۲۵,۹۹۷ پذیرش، پس از همه چیز همه جا همه به یکباره (۱۳۲,۱۲۱) و جلوتر از قطار گلوله (۱۱۱,۷۵۷) ۱۴ عوض می کند. در هفته دوم، این کمدی با ۶۶۹۳۰ پذیرش اضافی به رتبه هفتم سقوط کرد، پس از Bullet Train (71285) و جلوتر از Top Gun: Maverick (65680)15. هفته بعد، این فیلم با ۵۱۸۲۱ پذیرش اضافی برای ۲۲۹۰۷۴ پذیرش تجمعی، پس از همه چیز همه جا همه به یکباره و ۵۵۳۲۹ پذیرش اضافی، به آخرین جایگاه باکس آفیس سقوط کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح