کد خبر : 208864
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:04

سری vivo S18 که در ۱۴ دسامبر عرضه می شود، کلید exec جزئیات را فاش می کند

سری vivo S18 که در ۱۴ دسامبر عرضه می شود، کلید exec جزئیات را فاش می کند

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا هفته گذشته یکی از معاونان vivo اعلام کرد که منتظر اعلامیه ای در مورد سری S18 در ۴ دسامبر است. امروز این روز است و ما متوجه شدیم که خط تولید به طور رسمی در ۱۴ دسامبر معرفی می شود. سه گوشی وجود خواهد داشت – یک

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا هفته گذشته یکی از معاونان vivo اعلام کرد که منتظر اعلامیه ای در مورد سری S18 در ۴ دسامبر است. امروز این روز است و ما متوجه شدیم که خط تولید به طور رسمی در ۱۴ دسامبر معرفی می شود. سه گوشی وجود خواهد داشت – یک S18e مقرون به صرفه، یک S18 وانیلی با دو دوربین و یک vivo S18 Pro با چشمگیرترین مشخصات در خط تولید.

جیا جینگ‌دونگ، معاون و مدیر ارشد استراتژی برند و محصول در vivo، فاش کرد که نوع Pro دارای چیپست Dimensity 9200+ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX920 سونی است که در گوشی پرچم‌دار X100 نیز دیده می‌شود.

مدیر اجرایی همچنین گفت که گوشی اصلی vivo S18 دارای چیپست Snapdragon 7 Gen 3 خواهد بود که شایعات قبلی را تایید می کند. با بازگشت به S18 Pro، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی را نیز از سری X100 قرض گرفته است، در حالی که دوربین تله فوتو دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی و لنز f/2.0 با زوم اپتیکال ۲ برابر است که در vivo X90s دیده می شود.

جیا همچنین چند نمونه دوربین گرفته شده با گوشی هوشمند vivo S18 را منتشر کرد. در اینجا سه نمونه آورده شده است، اما به یاد داشته باشید که ممکن است به دلیل انتشار در رسانه های اجتماعی، مصنوعاتی داشته باشند.

Vivo S18 Pro دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه نازک و یک هوش مصنوعی مولد داخلی به نام BlueLM خواهد بود. ما انتظار داریم تا ۱۰ روز قبل از عرضه، اطلاعات بیشتری در مورد این مجموعه کسب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح