کد خبر : 208871
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 اسفند 1402 - 18:18

استراتژی سئوی خود را با ۹ ترند برتر سال ۲۰۲۴ اثبات کنید

استراتژی سئوی خود را با ۹ ترند برتر سال ۲۰۲۴ اثبات کنید

  بهینه سازی موتورهای جستجو به دلیل تأثیر آن بر رتبه بندی جستجو، برای بازاریابان دیجیتال اولویت است. با این حال، گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را برای بهبود تجربه کاربر به روز می کند.   بنابراین، برای بازاریابان حیاتی است که چشم‌انداز سئو را زیر نظر داشته باشند و با روندهای در حال

 

بهینه سازی موتورهای جستجو به دلیل تأثیر آن بر رتبه بندی جستجو، برای بازاریابان دیجیتال اولویت است.

با این حال، گوگل به طور مداوم الگوریتم خود را برای بهبود تجربه کاربر به روز می کند.

 

بنابراین، برای بازاریابان حیاتی است که چشم‌انداز سئو را زیر نظر داشته باشند و با روندهای در حال تحول سازگار شوند.

 

اکنون زمان آن است که استراتژی سئوی خود را برای سال ۲۰۲۴ ارزیابی کنید و تحلیل کنید که کدام روندها شروع به تأثیرگذاری بر بازار کرده اند.

 

در این پست وبلاگ، در مورد ۹ روند برتر که باید مراقب آنها باشید و به طرز ماهرانه ای در چشم انداز سئو در حال تغییر حرکت کنید، بیشتر خواهید آموخت. بیا شروع کنیم!

 

۹ روند برتر SEO که باید در سال ۲۰۲۴ مراقب آنها باشید

 

۱. استقبال از تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی کلیدی است

پلتفرم های تولید محتوای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و Bard بازی را برای سئو تغییر داده اند. کسب و کارها به طور فزاینده ای از این پلتفرم ها برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا در مقیاس استفاده می کنند.

 

هوش مصنوعی همچنین شما را قادر می سازد تا کلمات و عبارات کلیدی مرتبط را شناسایی و ترکیب کنید تا محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. بنابراین، مهم است که از تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش کارایی و ساده‌سازی سئو استفاده کنید.

 

۲. بهینه سازی جستجوی بصری آینده است

گوگل لنز و هوش مصنوعی دست به دست هم داده اند تا تصاویر را در الگوریتم ادغام کنند و یک رویکرد جستجوی چندوجهی را معرفی کنند. با این حال، این شامل استفاده از تصاویر سنگین است که می تواند سرعت صفحه را کاهش دهد و بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر منفی بگذارد.

 

شایان ذکر است که عناصر بصری گسترده بر معیارهای  CWV و PageSpeed و همچنین تجربه کاربر تأثیر می‌گذارند. به عنوان بهترین روش، مطمئن شوید که تصاویر با استفاده از فرمت و اندازه توصیه شده بهینه شده اند.

 

به عنوان مثال، اگر وب سایت شما دستورالعمل هایی در مورد نحوه تهیه پاستا ارائه می دهد، مطمئن شوید که تصاویر بهینه شده ای دارید. علاوه بر این، نشانه‌گذاری طرح‌واره «دستور العمل» را برای کمک به Google در درک اینکه منظور شما به پاستا است، اضافه کنید.

 

۳. ارتباط را معکوس کنید تا یک استراتژی ایجاد لینک هوشمند باقی بماند

پیمایش ایجاد پیوند سفارش رپورتاژ دائمی در سایت های قوی می تواند چالش برانگیز باشد زیرا رویکرد سنتی شامل ارسال ایمیل های ارتباطی همیشه کارساز نیست. یک رویکرد استراتژیک مستلزم یافتن کلمه کلیدی است که رقبای شما از آن برای بحث در مورد موضوع مشابه استفاده می کنند. گسترش معکوس از کلمات کلیدی موجود و روندهای محتوا برای جذب بک لینک و بهبود اعتبار دامنه استفاده می کند.

 

هنگامی که چنین کلمه کلیدی را شناسایی کردید، یک روایت قانع کننده بسازید، اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کنید، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید و آن را تنظیم کنید. انتشار آن می تواند یک اثر دومینو ایجاد کند که در نهایت باعث افزایش ترافیک وب سایت ارگانیک می شود.

 

۴. بهینه سازی جستجوی صوتی چیز بزرگ بعدی خواهد بود

جستجوی صوتی به شما در بهبود رتبه وب سایت کمک می کند. با ورود دستیارهای صوتی مانند الکسا، سیری و دستیار گوگل، به احتمال زیاد سال ۲۰۲۴ سال جستجوی صوتی خواهد بود.

 

بیشتر از «تایپ کردن» کلمات کلیدی، کلمات کلیدی «گفتار» بر تعاملات برند و تجربه مشتری تأثیر می گذارد.

 

بنابراین، مطمئن شوید که وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کرده اید تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. در اینجا کارهایی که می توانید برای محتوای بهینه شده برای جستجوی صوتی انجام دهید، آمده است:

 

آ. کلیدواژه های دم بلند مشابه کلمات کلیدی مورد استفاده در جستارهای جستجوی صوتی را هدف قرار دهید.

ب با لحن مکالمه ای بنویسید که برای کاربر جستجوی صوتی طبیعی به نظر برسد.

ج از واژگان داده های ساخت یافته برای ارائه زمینه به موتور جستجو استفاده کنید.

د سؤالات متداول را به محتوای وب سایت اضافه کنید، به سؤالات جستجوی صوتی پاسخ دهید.

 

۵. محتوای ویدیویی نقش مهمی ایفا خواهد کرد

از پلتفرم های محتوای ویدیویی مانند اینستاگرام، تیک تاک و یوتیوب برای بهبود قرارگیری ویدیوها در نتایج جستجو استفاده کنید. ایجاد محتوای با کیفیت بالا هم برای SEO و هم برای بازاریابی ویدیویی بسیار مهم است.

 

علاوه بر این، عنوان و توضیحات ویدیوی شما باید غنی از کلمات کلیدی، واضح، مختصر و مرتبط با محتوای ویدیوی شما باشد. اطمینان حاصل کنید که از برچسب هایی استفاده می کنید که محتوای ویدیویی را توصیف می کند تا موتورهای جستجو زمینه ویدیوی شما را درک کنند. علاوه بر این، رونویسی ویدیوی شما آن را در دسترس بینندگان قرار می دهد و به موتورهای جستجو کمک می کند آن را به دقت فهرست کنند.

 

۶. بهینه سازی هدف کاربر را برای امتیاز بالاتر E-E-A-T اجرا کنید

بهینه‌سازی هدف جستجوی کاربر ارتباط را به محتوا اضافه می‌کند. درک نوع هدف، یعنی اینکه اطلاعاتی، ناوبری، معاملاتی یا تجاری است، مهم است.

هنگامی که این مورد را شناسایی کردید، از کنسول جستجوی گوگل برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی استفاده کنید که به شما در رتبه بندی کمک می کند. محتوای جامع و آموزنده ایجاد کنید و آن را به طور منظم به روز کنید تا تازه و مرتبط باقی بماند.

 

تمرکز بر آنچه مخاطبان شما می خواهند و ایجاد محتوای مرتبط با پرس و جوها، شانس شما را برای کسب امتیاز بالاتر تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد (E-E-A-T) افزایش می دهد.

 

ارائه محتوای با کیفیت بالا و در اولویت افراد قرار دارد، قانون اساسی برای بهبود رتبه بندی سئو و نمایش تخصص و تجربه نویسنده است. برای ایجاد شفافیت، بیوگرافی نویسنده را به محتوا اضافه کنید.

 

برای قابل اعتماد کردن محتوا، اطمینان حاصل کنید که شهرت برند همچنان در صدر قرار دارد و به بررسی های منفی به سرعت پاسخ داده می شود.

 

۷. نمایه سازی Mobile-First برای تبدیل شدن به معیاری برای موتورهای جستجو

ایندکس اول موبایل که به طور موثر انجام می شود به شما کمک می کند تأثیر قابل توجهی بر سئو داشته باشید. این یک روش مهم است زیرا خزنده های وب گوگل فهرست بندی محتوای پاسخگو را نسبت به نسخه دسکتاپ در اولویت قرار می دهند. پیمایش یک وب سایت سازگار با موبایل آسان تر است و تجربه کاربری بهتری ایجاد می کند.

 

سازگاری با موبایل، تصاویر و محتوای بهینه شده برای موبایل به شما در بهبود سرعت بارگذاری صفحه کمک می کند. در مواقعی که گوشی‌های هوشمند در حال تغییر نحوه تعامل ما هستند، استفاده از این نکات به شما در جذب ترافیک وب‌سایت کمک می‌کند.

 

۸. ظهور واقعیت افزوده سئو را متحول خواهد کرد

محتوای دارای AR در نتایج جستجو به شکل نمایش محصولات مجازی، نقشه‌های تعاملی و مدل‌های سه بعدی رایج خواهد شد.

 

موتورهای جستجو شروع به آزمایش روش هایی برای گنجاندن AR در صفحات نتایج کرده اند. به عنوان مثال، لنز گوگل به کاربران امکان می دهد تا با اشاره دوربین خود، اطلاعاتی درباره اشیاء اطراف خود جستجو کنند.

 

انتظار می رود عوامل رتبه بندی خاص AR بر اساس سطح تعامل و تجربه کاربر ظاهر شوند. استفاده از متا داده های توصیفی و کلمات کلیدی مرتبط به شما در بهینه سازی محتوا و نشانگرهای AR برای سئو کمک می کند.

 

۹. بلاک چین و وب ۳.۰ امنیت داده ها را متحول می کند

از آنجایی که داده های بلاک چین در شبکه ای از رایانه ها ذخیره می شود، به ذخیره سازی غیرمتمرکز داده ها کمک می کند و دسترسی یا دستکاری داده های SEO را برای هکرها دشوار می کند.

تراکنش‌های بلاک چین توسط شبکه‌ای از رایانه‌هایی که زنجیره بلوکی را تشکیل می‌دهند تأیید می‌شوند، که رهگیری این تراکنش‌ها را دشوار می‌کند.

 

بلاک چین را می توان برای ردیابی منشأ داده استفاده کرد که در شناسایی و حذف داده های سئو جعلی یا دستکاری شده بسیار مهم است. این فناوری اتکا به واسطه هایی مانند آژانس های سئو و مشاوران را کاهش می دهد که به صاحبان وب سایت ها کنترل بیشتری بر کمپین ها می دهد.

 

غذای آماده کلیدی

هک‌های سئو در طول سال‌ها تغییر کرده‌اند، و این امر باعث می‌شود که مراقب روندهای در حال تحول برای ایجاد مزیت رقابتی باشید.

 

با روندهای جستجوی ارگانیک برای سال ۲۰۲۴ به روز بمانید و خود را با اجزای اصلی SEO تجهیز کنید تا دید موتورهای جستجو را افزایش دهید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح