کد خبر : 208859
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:22

مدیر اجرایی شیائومی از عرضه گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در میان گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی برای عرضه Redmi K70 خبر داد.

مدیر اجرایی شیائومی از عرضه گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در میان گزارش‌هایی مبنی بر برنامه‌ریزی برای عرضه Redmi K70 خبر داد.

به گزارش جریان خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود Redmi K70 به زودی به عنوان جانشین گوشی Redmi K60 این شرکت در چین عرضه شود. سری گوشی‌های هوشمند Redmi K70 قبلاً قرار بود در اواخر سال معرفی شوند. گفته می‌شود این مجموعه شامل سه مدل است، شبیه به سری قبلی Redmi K60

Xiaomi Executive Teases Launch of Phone With Snapdragon 8 Gen 2 Chip Amid Reports of Plans to Launch Redmi K70

به گزارش جریان خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ انتظار می رود Redmi K70 به زودی به عنوان جانشین گوشی Redmi K60 این شرکت در چین عرضه شود. سری گوشی‌های هوشمند Redmi K70 قبلاً قرار بود در اواخر سال معرفی شوند. گفته می‌شود این مجموعه شامل سه مدل است، شبیه به سری قبلی Redmi K60 که شامل Redmi K60، Redmi K60 Pro و Redmi K60E می‌شود. رندرهای طراحی و مشخصات کلیدی مدل پایه جدید Redmi K70 قبلاً به صورت آنلاین فاش شده بود. در حال حاضر، یکی از مدیران ارشد شیائومی جزئیات پردازنده تلفنی را که می‌تواند با نام Redmi K70 معرفی شود، به اشتراک گذاشته است.

در پستی در Weibo، رئیس شیائومی چین، لو ویبینگ، بیان کرد که چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 به دلیل قدرت و کارایی عملکرد، “گل سرسبد عزیز سال ۲۰۲۳” (از چینی ترجمه شده است). او بعداً در این پست یک سوال باز اضافه کرد که در آن می‌پرسد آیا در سال ۲۰۲۴، Snapdragon 8 Gen 2 SoC می‌تواند جایگزین چیپست Snapdragon 870 کوالکام شود یا خیر.

در پست دیگری به زودی پس از آن، Weibing اعلام کرد که Redmi K70 به زودی به عنوان زیربرند شیائومی ۱۰ سالگی خود را جشن می گیرد. با توجه به زمان انتشار پست‌های Weibing، ممکن است اشاره به چیپست کوالکام اشاره‌ای به این باشد که Redmi K70 می‌تواند به Snapdragon 8 Gen 2 SoC مجهز شود – اگرچه نه شرکت و نه مدیران اجرایی مستقیماً پیشنهاد نکرده‌اند که Redmi K70 این کار را انجام دهد. دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح