کد خبر : 208873
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:25

جرمی پیون، تریسیا هلفر و رایان کوانتن در فیلم “جنگ ابتدایی” با دایناسورها در ویتنام می جنگند!

جرمی پیون، تریسیا هلفر و رایان کوانتن در فیلم “جنگ ابتدایی” با دایناسورها در ویتنام می جنگند!

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اقتباسی سینمایی از مجموعه رمان‌های علمی-تخیلی نظامی ایتن پتوس در حال ساخت است و پیون در کنار تریشا هلفر، بازیگر سریال «فرشته فرشته» (Battlestar Galactica)، رایان کوانتن، ستاره سریال «خون‌آشام‌های حقیقی» (True Blood) و نیک وکسلر، بازیگر سریال «انتقام» (Revenge) به ایفای نقش

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده اقتباسی سینمایی از مجموعه رمان‌های علمی-تخیلی نظامی ایتن پتوس در حال ساخت است و پیون در کنار تریشا هلفر، بازیگر سریال «فرشته فرشته» (Battlestar Galactica)، رایان کوانتن، ستاره سریال «خون‌آشام‌های حقیقی» (True Blood) و نیک وکسلر، بازیگر سریال «انتقام» (Revenge) به ایفای نقش می‌پردازد. فیلمبرداری اصلی به زودی در سواحل طلایی استرالیا با کارگردانی لوک اسپارک، کارگردان فیلم «باران اشغال» (Occupation: Rainfall) بر اساس فیلمنامه خودش آغاز می‌شود. اسپارک همچنین تهیه‌کننده این فیلم تحت لوای کمپانی Sparke Films خود است.

اسпарк با توجه به رمان «جنگ ابتدایی» که در اوج جنگ ویتنام در سال ۱۹۶۸ اتفاق می‌افتد، بر جنبه وحشت این اثر تأکید می‌کند. داستان فیلم و رمان حول محور یک تیم شناسایی نخبه به نام «گروه کرکس» می‌چرخد که برای ردیابی یک گروه گمشده از سربازان کلاه سبز به عمق جنگل فرستاده می‌شوند. آنها که از دنیای خارج جدا شده‌اند، به سرعت متوجه می‌شوند چیز دیگری در میان درختان پنهان شده است. به جای پیدا کردن سربازان گمشده، با دایناسورهایی روبرو می‌شوند که سال‌ها دوام آورده‌اند و هم ذهن و هم جان آن‌ها را تهدید می‌کنند. تلاش آن‌ها برای زنده ماندن در برابر این جانوران خشمگین باستانی، آن‌ها را مجبور می‌کند به غرایز اولیه خود به عنوان انسان بازگردند و مبارزه کنند.

 

اسпарк با اشاره به علاقه خود به دنیای ساخته شده توسط پتوس در پیش تولید، این فیلم را ترکیبی از اکشن، وحشت بقا و با مضامین جنگی شبیه به «اینک آخرالزمان» (Apocalypse Now) و «جوخه» (Platoon) توصیف کرد. او گفت: «من مجذوب تصاویر کتاب ایتن و داستانی که تعریف می‌کرد، شدم. من سخت کار کرده‌ام تا آن جوهره را به تصویر بکشم، اما همچنین خشونت، جنبه‌های وحشتناک و لبه‌ی نظامی را نیز در نظر گرفته‌ام. هدف من این است که حس کنید شخصیت‌ها از فیلم «جوخه» بیرون آمده‌اند و به دام بزرگترین شکارچیانی که کره زمین تا به حال به خود دیده است، افتاده‌اند.» پتوس در بیانیه‌ای جداگانه اضافه کرد: «از اینکه تفسیر لوک از کارم را ببینم، هیجان‌زده هستم. می‌دانم که تیم او تمام تلاش خود را برای این پروژه به کار می‌برند.» اسپارک پس از کارگردانی فیلم هیجان‌انگیز «مرا نزد او ببر» (Bring Him To Me) به همراه باری پپر و فیلم وحشت روان‌شناختی «شیطان پایین» (The Devil Beneath) در سال گذشته، وارد پروژه «جنگ ابتدایی» می‌شود. 

 

چه کسی دیگر در “جنگ اولیه” بازی می کند؟

با اقتباس علمی-تخیلی «جنگ ابتدایی»، پیون پس از بازی در فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک «انتقام» (Vindicta) در کنار شان آستین در سال گذشته، دوباره وارد دنیای فیلم‌های ترسناک می‌شود. این فیلم سومین همکاری او با لوک اسپارک کارگردان خواهد بود. همچنین دو فیلم دیگر با کارگردانی اسپارک در دست ساخت است: «باران اشغال: فصل ۲» (Occupation Rainfall: Chapter 2) و «برای زندگیت مبارزه کن» (Fight for Your Life). در «باران اشغال: فصل ۲» تریشا هلفر نیز حضور خواهد داشت.

علاوه بر پیون، هلفر، کوانتن و وکسلر، بازیگران دیگری نیز به جمع بازیگران «جنگ ابتدایی» اضافه شده‌اند، از جمله:

 

آنتونی اینگروبر: صداپیشه و بازیگر فیلم «ایندیانا جونز و شماره‌گیر سرنوشت» (Indiana Jones and the Dial of Destiny)

 

  • آرون گلنان
  • کارلوس سانسون جونیور
  • آنا تو نگوین
  • آدولفوس ویلی
  • ریچارد برانکاتیزانو
  • مارکوس جانسون
  • جیک رایان 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح