کد خبر : 201398
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 شهریور 1401 - 17:19

دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی My Time at Sandrock – گیم تی پلی

به جامعه صحرای ساندروک سفر کنید و نقش یک سازنده نوپا را بر عهده بگیرید. از مجموعه ابزار قابل اعتماد خود برای جمع آوری منابع، ساخت ماشین آلات و تبدیل کارگاه فرسوده خود به یک مرکز تولید روغن کاری شده استفاده کنید تا شهر را از فک ویرانی اقتصادی نجات دهید! برای دانلود ترینر اینجا

به جامعه صحرای ساندروک سفر کنید و نقش یک سازنده نوپا را بر عهده بگیرید. از مجموعه ابزار قابل اعتماد خود برای جمع آوری منابع، ساخت ماشین آلات و تبدیل کارگاه فرسوده خود به یک مرکز تولید روغن کاری شده استفاده کنید تا شهر را از فک ویرانی اقتصادی نجات دهید!

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

My Time at Sandrock-درست مانند My Time at Portia، My Time at Sandrock در دنیایی سالم پس از آخرالزمانی ۳۰۰ سال پس از نابودی بیشتر فناوری‌های مدرن توسط روز مصیبت اتفاق می‌افتد.

My Time at Sandrock on Steam

پس از پذیرفتن یک پیشنهاد شغلی برای تبدیل شدن به جدیدترین سازنده ساندروک، به ایالت شهری وحشی و ناهموار می‌رسید، جایی که این به شما و ابزارهای قابل اعتماد شما بستگی دارد که جامعه را به شکوه سابق خود بازگردانید. برای ساختن ماشین‌ها، دوستی با مردم محلی و دفاع از ساندروک در برابر هیولاها، منابع را جمع‌آوری کنید – همه اینها در حالی که شهر را از خرابی اقتصادی نجات می‌دهید!

My Time at Sandrock Early Access Review PC - But Why Tho?

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح