کد خبر : 208844
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:25

شایعات جدید ادعا می کنند که سامسونگ گلکسی S24، S24+ و S24 Ultra همگی فریم تیتانیومی خواهند داشت.

شایعات جدید ادعا می کنند که سامسونگ گلکسی S24، S24+ و S24 Ultra همگی فریم تیتانیومی خواهند داشت.

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا ماه گذشته آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با فریم تیتانیومی به جای فولاد ضد زنگ که در نسخه های قبلی خود استفاده می شد، عرضه شدند. با این حال، اگر آخرین شایعه در مورد خانواده گلکسی اس ۲۴ سامسونگ منتشر شود، این تازگی

Samsung Galaxy S24, S24+, and S24 Ultra will all have titanium frames, new rumor claims

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا ماه گذشته آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با فریم تیتانیومی به جای فولاد ضد زنگ که در نسخه های قبلی خود استفاده می شد، عرضه شدند. با این حال، اگر آخرین شایعه در مورد خانواده گلکسی اس ۲۴ سامسونگ منتشر شود، این تازگی چندان دوام نخواهد آورد.

به گفته یک منبع آگاه در X (توئیتر سابق)، گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا همگی فریم تیتانیومی خواهند داشت. ما قبلاً هر سه آنها را در رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD دیده‌ایم و آن تصاویر فریم‌های بسیار مسطح را به تصویر می‌کشند.

اما تا کنون تئوری غالب، بر اساس یک شایعه قبلی، این بود که تنها S24 Ultra با پوشش تیتانیوم خواهد بود. اکنون، این شایعه ادعا می‌کند که سامسونگ بین دستگاه‌های پیشرفته خود تبعیض قائل نمی‌شود – حداقل نه در این زمینه.

با این حال، مطمئن شوید که این را با کمی نمک مصرف کنید، زیرا در حال حاضر فقط یک شایعه تایید نشده است. علاوه بر این، افشاگر مشهور Ice Universe به پست X اصلی که در بالا می‌بینید، پاسخ داد و تکرار کرد که فقط Ultra درمان تیتانیوم را دریافت می‌کند. بنابراین: شاید، شاید نه. بیایید منتظر برخی شایعات و درزهای بیشتر باشیم تا ایده بهتری در مورد انتظارات داشته باشیم. شایعه شده است که سامسونگ از سری S24 در ماه ژانویه رونمایی خواهد کرد، بنابراین هنوز زمان زیادی باقی مانده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح