کد خبر : 206944
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:26

دانلود زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 زیرنویس فیلم فهرست پیام آور آدریان یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول سال ۱۹۶۳ به کارگردانی جان هیوستون با بازی کرک داگلاس، جورج سی اسکات، دانا وینتر، کلایو بروک، گلدیس کوپر و هربرت مارشال است. این بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۵۹ نوشته فیلیپ

دانلود زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 زیرنویس فیلم فهرست پیام آور آدریان یک فیلم رازآلود آمریکایی محصول سال ۱۹۶۳ به کارگردانی جان هیوستون با بازی کرک داگلاس، جورج سی اسکات، دانا وینتر، کلایو بروک، گلدیس کوپر و هربرت مارشال است. این بر اساس رمانی به همین نام در سال ۱۹۵۹ نوشته فیلیپ مک دونالد است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 نویسنده ای به نام آدریان مسنجر معتقد است یک سری از مرگ های “تصادفی” ظاهراً نامرتبط در واقع قتل های مرتبط هستند. او از دوستش آنتونی گترین، که اخیراً از MI5 بازنشسته شده است، می خواهد که به روشن شدن این معما کمک کند و لیستی از اسامی قربانیان را در اختیار او قرار می دهد. به زودی پس از آن، هواپیمای مسنجر در حالی که او در مسیر جمع آوری شواهد برای تأیید سوء ظن خود است بمباران می شود و با نفس در حال مرگ خود، کلید راز را به یکی از مسافران می گوید.

مسافر زنده می ماند و معلوم می شود که رائول لو بورگ، همتای قدیمی گترین در جنگ جهانی دوم در مقاومت فرانسه است. این دو نفر با هم متحد می شوند تا لیست اسامی مسنجر را بررسی کنند و آخرین کلمات مرموز او را رمزگشایی کنند. لیدی جوسلین بروتنهولم، پسر عموی مسنجر و یکی از علاقه‌مندان عشق سابق گترین، که رائول به شدت جذب او شده است، به آنها ملحق می‌شود.

اولین نتیجه ای که گترین و لو بورگ از سخنان مسنجر می گیرند این است که اطلاعات مهمی در نسخه خطی کتاب منتشر نشده او وجود دارد. متأسفانه قاتل آنها را در آنجا کتک زده است. او چندین صفحه را برداشته و آنها را دوباره تایپ کرده است، اطلاعات خاصی را حذف کرده و تایپیست را به قتل رسانده است تا خطا را پنهان کند (مقابله با جوسلین در راه خروج). پس از بررسی نسخه خطی، گترین خطا را تشخیص می دهد، اما او قادر به رفع آن نیست و برای نجات تایپیست خیلی دیر می رسد. از رویارویی کوتاه جوسلین با قاتل، گترین مشخص می‌کند که او ماسک‌های واقع‌گرایانه می‌پوشد تا ظاهر خود را پنهان کند.

دانلود زیرنویس فیلم فهرست پیام آور آدریان ۱۹۶۳ سپس گترین و لو بورگ از تنها نام زنده لیست، جیمز اسلاتری دیدن می کنند. هنگامی که آنها می رسند، توسط برادر دوقلوی جیمز، جو اسلاتری، به آنها می گویند که جیمز چندین سال قبل از حمله قلبی درگذشت. هر دوی آنها با این فرض که همه اسامی در لیست مرده اند، ناامید شده را ترک می کنند. اما در آن شب، جو قاتل نقابدار را می بیند و می شناسد، که او را تعقیب می کند، او را ناک اوت می کند و با ویلچرش او را به اقیانوس هل می دهد و غرق می کند. روز بعد، مادرش حقیقت را برای گترین فاش کرد. “جو” در واقع جیمز بود که برای گرفتن مستمری از کارافتادگی خود برادر متوفی خود را جعل کرد.

زیرنویس فیلم The List of Adrian Messenger 1963 - بلو سابتایتل

زیرنویس The List of Adrian Messenger 1963 از مادر جیمز، و از بیوه نام دیگری از لیست، گترین و لو بورگ دریافتند که همه افراد در لیست با هم در اردوگاه اسیران جنگی در برمه بودند، جایی که یک گروهبان کانادایی با خیانت به دیگر زندانیان خود، تلاش آنها برای فرار را خنثی کرد. . منطقی است که کانادایی قاتل است و هر یک از نام های موجود در لیست را کشت تا از شناسایی او جلوگیری کند. آنها استنباط می کنند که او در شرف برجسته شدن است و نمی تواند خطر شناخته شدن را داشته باشد. تقریباً تصادفی، سرنخ نهایی مسنجر در جای خود قرار می گیرد. مشخص می شود که کانادایی در صف میراث بروتن هولمز، (تلفظ “جاروب”) خانواده اعیان زمینی جوسلین، که مشتاقانه درگیر شکار روباه هستند، ایستاده است.

جورج بروگام کانادایی (که «جاروب» تلفظ می‌شود)، پس از از بین بردن همه شاهدان احتمالی خیانت خود در زمان جنگ، در شکار روباه در املاک Bruttenholm ظاهر می‌شود و خود را عضوی از خانواده معرفی می‌کند (او قبلاً فقط با لباس مبدل دیده شده بود). سپس برای بازدیدکنندگان گترین و لو بورگ مشخص می‌شود که قربانی بعدی بروگام، وارث جوان، درک، است که به ارث می‌رسد. در تلاشی برای منحرف کردن بروگام، گترین او را از تحقیقات خود در مورد لیست مسنجر مطلع می‌کند و محاسبه می‌کند که خود را به عنوان قربانی بعدی معرفی کند.

زیرنویس فیلم فهرست پیام آور آدریان ۱۹۶۳ در آن شب، بروگام شکار صبح روز بعد را با گذاشتن یک روباه در گونی بر فراز مزرعه خراب می کند. او مخصوصاً یک نقطه کور را در پشت یک دیوار بلند مشخص می‌کند، و یک یونجه بزرگ را پشت سر می‌برد و می‌خواهد گترین (که افتخار هدایت شکار را به خود اختصاص داده است) بر روی قلاب‌های کشنده‌اش بکوبد. بروگام بدون اینکه بداند، نقشه‌اش به هم می‌ریزد، زمانی که یک کشاورز صبح زود تدر را تغییر می‌دهد. شکار شروع می شود، اما در نقطه مشخص شده متوقف می شود. گترین به جمعیت جمع شده فاش می کند که زودتر همان روز صبح تله انفجاری یونجه را کشف کرده و برداشته است و با کمک شکار روباه سربی، بوی مقصر را در میان گروهی از خرابکاران شکار تشخیص می دهد. بروگام، یک بار دیگر مبدل شده، شناسایی می شود و می گریزد و سوار بر اسب درک می شود. وقتی درک فرمانی به اسب می‌فرستد، حیوان کوتاه می‌ایستد، بروگام را پرتاب می‌کند و او را روی همان ماشینی که برای گترین در نظر گرفته بود، می‌کوبد.

زیرنویس The List of Adrian Messenger 1963 - بلو سابتایتل

زیرنویس فهرست پیام آور آدریان ۱۹۶۳ فهرست آدریان مسنجر بر روی DVD منطقه ۱ توسط یونیورسال در سال ۲۰۰۹ به عنوان بخشی از چاپ بر اساس تقاضای آنها “Vault Series” منتشر شد. همچنین بر روی DVD PAL استرالیایی که توسط Umbrella Entertainment توزیع شده است، موجود است. یک موسیقی متن اصلی ضبط شده از موسیقی جری گلداسمیت در سال ۲۰۱۴ توسط Varèse Sarabande منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح