کد خبر : 206958
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 - 22:12

دانلود زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 زیرنویس فیلم کره ای زندگی زیباست یک فیلم موزیکال و جاده ای کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی چوی کوک هی و با بازی یام جونگ آه، ریو سونگ ریونگ، پارک سه وان است. سونگ وو. این یک موزیکال در مورد اوه سه یون (یوم جونگ آه)

دانلود زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 زیرنویس فیلم کره ای زندگی زیباست یک فیلم موزیکال و جاده ای کره جنوبی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی چوی کوک هی و با بازی یام جونگ آه، ریو سونگ ریونگ، پارک سه وان است. سونگ وو. این یک موزیکال در مورد اوه سه یون (یوم جونگ آه) است که از شوهرش می خواهد به او کمک کند تا معشوق دوران کودکی اش را به عنوان هدیه تولدش پیدا کند. هر دو برای یافتن او راهی سفر می شوند. این فیلم اولین نمایش خود را در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ در ۱۹ مارس ۲۰۲۲ انجام داد و در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در سینماهای کره جنوبی اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 این فیلم یک درام موزیکال درباره زنی اوه سه یون (یوم جونگ آه) است که درخواستی عجیب از همسرش به عنوان هدیه تولد می کند. این است که اولین عشق خود را از دوران مدرسه اش پیدا کند. شوهرش کانگ جین بونگ (ریو سونگ ریونگ) با اکراه به او در این سفر می پیوندد. سفری پر از زندگی و موسیقی.

زیرنویس فیلم Life Is Beautiful 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Life Is Beautiful 2022 این فیلم یک فیلم جاده ای است که در آن دو نفر زن و شوهر در سرتاسر کشور در جستجوی عشق اول زن سرگردان هستند، موسیقی متناسب با داستان آنها از کودکی تا به امروز. این اولین موزیکال جوک باکس در کره جنوبی است که شامل آهنگ های معروف و آشنا از دهه ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۰ است.

زیرنویس Life Is Beautiful 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم کره ای زندگی زیباست ۲۰۲۲ در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ در ۱۹ مارس ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. این فیلم قرار بود در دسامبر ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود، اما به دلیل همه گیری کووید-۱۹ به تعویق افتاد. در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح