کد خبر : 206946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 22:28

دانلود زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 یک انیمیشن کوتاه ماجراجویی فانتزی ژاپنی محصول سال ۱۹۹۹ است که بر اساس مجموعه‌ای مانگا به همین نام نوشته و تصویرگری کازوکی تاکاهاشی است. این فیلم کوتاه به کارگردانی جونجی شیمیزو، نویسندگی یاسوکو کوبایاشی و تهیه کنندگی انیمیشن Toei ساخته شده است. این فیلم کوتاه در ۶ مارس ۱۹۹۹ در

دانلود زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 یک انیمیشن کوتاه ماجراجویی فانتزی ژاپنی محصول سال ۱۹۹۹ است که بر اساس مجموعه‌ای مانگا به همین نام نوشته و تصویرگری کازوکی تاکاهاشی است. این فیلم کوتاه به کارگردانی جونجی شیمیزو، نویسندگی یاسوکو کوبایاشی و تهیه کنندگی انیمیشن Toei ساخته شده است. این فیلم کوتاه در ۶ مارس ۱۹۹۹ در ژاپن به عنوان بخشی از انیمیشن Toei Animation Fair بهار ۱۹۹۹ اکران شد که در کنار Dr. Slump: Arale’s Surprise Burn و Digimon Adventure حضور دارند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 - بلو سابتایتل

زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 پسری خجالتی به نام شوگو آئویاما کارت کمیاب، قرمز چشمان سیاه اژدها را دریافت می کند، کارتی که پتانسیل را برای کسانی که با شجاعت دوئل می کنند به ارمغان می آورد. شوگو علیرغم اینکه هرگز در بازی هیولاهای دوئل پیروز نشده بود، به خود می بالد که نیازی به دوئل کردن با دیگران ندارد زیرا فقط با آن کارت پیروز می شود. ستو کایبا که متوجه شد شوگو این کارت را در اختیار دارد، برای او و همچنین یوگی موتو دعوت‌نامه‌هایی برای یک تورنمنت علیه او ارسال می‌کند. هنگامی که شوگو دعوت را رد کرد، کایبا یکی از افراد خود را می فرستد تا او را مجبور به شرکت کند که توجه یوگی و دوستش کاتسویا جونوچی را جلب می کند. همانطور که جونوچی مرد را نگه می دارد، یوگی و شوگو سعی می کنند فرار کنند اما توسط نگهبان دیگری مورد حمله قرار می گیرند که اژدهای سیاه چشم قرمز شوگو و پازل هزاره یوگی را می دزدد. همانطور که جونوچی موفق می شود کارت را پس بگیرد، شوگو اعتراف می کند که در صورت باخت با کارت نمی خواست دوئل کند، بنابراین یوگی تصمیم می گیرد به جای او دوئل کند.

یوگی پازل هزاره خود را از کایبا بازیابی می کند و تبدیل به آلتر ایگوی خود می شود، زیرا کایبا دوئل خود را با استفاده از یک سیستم دیسک دوئل هولوگرافیک جدید آماده می کند. وقتی کایبا اژدهای سفید چشم آبی خود را بیرون می آورد، یوگی به زودی دچار مشکل می شود و وقتی یوگی موفق می شود یکی را شکست دهد، یکی دیگر را بیرون آورده و آن را با دو اژدهای دیگرش ترکیب می کند. همانطور که یوگی به سمت دفاع حرکت می کند، مشخص می شود که جونوچی اژدهای سیاه چشم قرمز شوگو را مخفیانه وارد عرشه یوگی کرده است، اگرچه یوگی از استفاده از آن امتناع می کند تا زمانی که شوگو شجاعت نشان دهد. هنگامی که کایبا توانایی یوگی را برای دفاع متوقف می کند، شوگو در نهایت شجاعت نشان می دهد و یوگی را تشویق می کند تا اژدهای سیاه چشم قرمز را احضار کند و آن را با اژدهای شهاب خود ترکیب کند تا کایبا را شکست دهد. پس از آن، همه چیز به حالت عادی برمی گردد و شوگو به طور معمول شروع به دوئل کردن و دوست یابی می کند.

زیرنویس انیمیشن Yu-Gi-Oh! 1999 - بلو سابتایتل

زیرنویس Yu-Gi-Oh! 1999 این فیلم کوتاه توسط جونجی شیمیزو کارگردانی شده است، در حالی که نویسندگی یاسوکو کوبایاشی است که قسمت‌های کمی را برای این مجموعه نوشته است. میچی هیمنو و شینگو آراکی از مجموعه تلویزیونی بازگشتند تا شخصیت‌ها و کارگردانی انیمیشن را طراحی کنند، همراه با BMF موسیقی فیلم را تهیه کند.

این فیلم کوتاه در ۶ مارس ۱۹۹۹ به عنوان بخشی از نمایشگاه انیمیشن Toei Animation بهار ۱۹۹۹ در سینماهای ژاپن اکران شد و در کنار Dr. Slump: Arale’s Surprise Burn و Digimon Adventure به نمایش درآمد.

زیرنویس Yu-Gi-Oh! 1999 - بلو سابتایتل

این فیلم کوتاه به همراه دکتر اسلامپ: سوختگی شگفت‌انگیز آرال و ماجراجویی دیجیمون مجموعاً ۶۵۰ میلیون ین (۲۰۰۱ (معادل ۶۷۰.۴۱ میلیون ین یا ۶.۱۵ میلیون دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹) فروش کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح