کد خبر : 201429
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 شهریور 1401 - 15:09

دانلود ترینر بازی Made in Abyss – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Made in Abyss – گیم تی پلی

دانلود ترینر بازی Made in Abyss قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید. برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید ترینر بازی Made in Abyss داستان با ملاقات ریکو و رگ در قسمت اول

دانلود ترینر بازی Made in Abyss قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید.

برای دانلود ترینر اینجا کلیک کنید

ترینر بازی Made in Abyss داستان با ملاقات ریکو و رگ در قسمت اول فصل اول شروع می شود. این نشان دهنده شروع ماجراجویی بزرگ آنهاست و آنها با هم به کمپ جستجوگر در لایه دوم Abyss سفر می کنند. قدرت شگفت‌انگیز Curse of the Abyss و موجودات شگفت‌انگیز و افسانه‌ای که به عنوان موجودات اولیه شناخته می‌شوند را تجربه کنید. برای دیدن دنیای ریکو و دوستانش آماده شوید.

یک داستان کاملاً جدید را تجربه کنید

ترینر Made in Abyss داستان دیگری چند روز پس از عزیمت ریکو و رگ به ابیس رخ می دهد. تنها شکاف باقی مانده و تسخیر نشده جهان، پرتگاه، صحنه ای است که در آن ماجراهای بسیاری متولد می شوند و ناپدید می شوند. کسانی که در این داستان‌ها ظاهر می‌شوند، مسحور قدرت Abyss شده‌اند و ته جهان را هدف قرار می‌دهند. داستانی که قرار است گفته شود مربوط به ماجراهای یک مهاجم غار بی نام در پرتگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح