کد خبر : 208786
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 0:46

فعالیت ٢٠٠ شرکت در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات خراسان رضوی

فعالیت ٢٠٠ شرکت در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم جنگی در همایش منطقه‌ای پدافند سایبری و‌ اقدامات مصون سازی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خراسان رضوی، به واسطه وجود مراکز حیاتی و‌حساس چهار پارک علم و فناوری و ۲۰۰ شرکت  در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات فعال هستند. با وجود این زیرساخت‌ها آمادگی برگزاری چنین

فعالیت ٢٠٠ شرکت در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات خراسان رضوی

به گزارش ایلنا از مشهد، هاشم جنگی در همایش منطقه‌ای پدافند سایبری و‌ اقدامات مصون سازی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: خراسان رضوی، به واسطه وجود مراکز حیاتی و‌حساس چهار پارک علم و فناوری و ۲۰۰ شرکت  در حوزه سایبری و فناوری اطلاعات فعال هستند. با وجود این زیرساخت‌ها آمادگی برگزاری چنین همایش‌هایی‌ هستیم.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات خوب اجرای سند زیر ساخت‌های سایبری در سطح استان بود. این سند برای ۲۰ سازمان ارسال و اقدامات لازم صورت گرفت. عملکرد دستگاه‌ها بررسی و امتیاز بندی شده که به زودی اعلام خواهد‌ شد.

به گفته وی، اقداماتی نیز مورد نیاز استان است که یکی از آن‌ها فعال سازی مراکز، اقدامات و‌ ملاحضات پشتیبانی و تعمیرات و فعال سازی و خدمات بومی است. چالش مهمتر دیگر ایجاد ساختار برای تیم‌های واکنش سریع است. برای ۷۷ دستگاه اجرایی کمیته پدافند اجرا و برگزار شده است. آمادگی در برابر تهدیدات و انجام تست‌های‌دوره‌ای نیز از‌ موارد مهمی است که باید صورت بگیرد. انجام تست نفوذ به زیر ساخت‌ها و‌ سامانه‌های مهم سازمان نیز از اهمیت و توجه ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح