کد خبر : 208830
تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 21:45

مرکز حل اختلاف ضیاءآباد رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

مرکز حل اختلاف ضیاءآباد رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حیدری گفت: مجموعه قضایی و شعب شورای حل اختلاف ضیاء آباد در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای نیل به اهداف ترسیم شده اقدامات مناسبی در شعب حل اختلاف به اجرا گذاشته و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و معتمدین در این زمینه موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده

مرکز حل اختلاف ضیاءآباد رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد حیدری گفت: مجموعه قضایی و شعب شورای حل اختلاف ضیاء آباد در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای نیل به اهداف ترسیم شده اقدامات مناسبی در شعب حل اختلاف به اجرا گذاشته و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و معتمدین در این زمینه موفقیت‌های بزرگی را به دست آورده است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین ادامه داد: مجموع تعداد پرونده‌های ورودی به شورای حل اختلاف ضیاءآباد در ۵ ماهه گذشته ۷۷۴ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۷۶۳ پرونده است که در نوع خود یک عملکرد بی‌سابقه در کشور است.

وی عنوان کرد: براساس بررسی‌های صورت گرفته و با رشد ۳ درصدی آمار صلح و سازش در این حوزه نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در ۵ ماهه سال جاری حوزه قضایی ضیاء آباد رتبه نخست استان و ممتاز کشور را کسب کرده است.

این مقام قضایی استان اضافه کرد: این در حالی است که میانگین آمار صلح و سازش در کشور ۴۳ درصد و در استان قزوین ۵۳ درصد بوده و این حوزه قضایی با عملکرد ۹۹ درصدی از جایگاه ممتازی در کشور برخوردار است.

حیدری بیان کرد: با توجه به همین گزارش، شهرستان قزوین نیز با عملکرد ۶۲ درصدی در صلح و سازش پروندهای ورودی به شورای حل اختلاف رتبه دوم استان را کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح