کد خبر : 208655
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 1:05

محور قدیمی خرم آباد_پلدختر بازگشایی شد

محور قدیمی خرم آباد_پلدختر بازگشایی شد

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی اظهار داشت: طی فعالیت سامانه بارشی در استان که شدت بسیار زیادی هم داشت، شاهد ریزش سنگ و گل ولای را در سطح محورهای مواصلاتی  استان بودیم، که با تلاش بی وقفه راهداران محورها ریزش برداری و پاکسازی شدند و در حال حاضر تردد به صورت عادی و روان در

محور قدیمی خرم آباد_پلدختر بازگشایی شد

به گزارش ایلنا، مرتضی شیروانی اظهار داشت: طی فعالیت سامانه بارشی در استان که شدت بسیار زیادی هم داشت، شاهد ریزش سنگ و گل ولای را در سطح محورهای مواصلاتی  استان بودیم، که با تلاش بی وقفه راهداران محورها ریزش برداری و پاکسازی شدند و در حال حاضر تردد به صورت عادی و روان در تمامی محورها برقرار است.

وی ادامه داد: محور خرم آباد _پلدختر که با تصمیم ستاد مدیریت بحران استان مسدود شده بود بازگشایی شد، ولی کم فی سابق تردد خودروهای سنگین در این محور ممنوع است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان  تصریح کرد: محورهای دورود_عمارت، کوهدشت_پای آستانه و محور خرم آباد به بیشه که در راستای جلوگیری از خطرات احتمالی مسدود شده بود پس از ایمن سازی بازگشایی شدند.

شیروانی بیان کرد: جا دارد از تلاش راهداران خستگی ناپذیر استان که در ماه مبارک رمضان و ایام سوگواری شهادت حضرت علی (ع) با زبان روزه  از جان مایه گذاشتن تا کاربران جاده‌ای ترددی امن و ایمن داشته باشند، تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح