کد خبر : 208806
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 2:08

رسیدگی به ۳۲۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی اندیمشک

رسیدگی به ۳۲۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی اندیمشک

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهدی طیبی در سفر به شهرستان اندیمشک در جلسه با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری شرکت کرد. مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در این جلسه از اهمیت گلوگاه پل زال اندیمشک و تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های متشکله با موضوع قاچاق کالا مطالبی بیان کرد. طیبی افزود: تعزیرات حکومتی

رسیدگی به ۳۲۰ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی اندیمشک

به گزارش ایلنا از خوزستان، مهدی طیبی در سفر به شهرستان اندیمشک در جلسه با حضور مسئولین شهرستان در محل فرمانداری شرکت کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در این جلسه از اهمیت گلوگاه پل زال اندیمشک و تسریع در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های متشکله با موضوع قاچاق کالا مطالبی بیان کرد.

طیبی افزود: تعزیرات حکومتی با تعامل، همدلی و همفکری دستگاه‌های نظارتی و اقدامات جهاد گونه، با متخلفین سطح بازار برخورد قاطع می‌کند.

دبیر کمیته اقدام مشترک استان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک و رسیدگی به بیش از ۳۲۰ فقره پرونده، گفت: همکاران ما در تعزیرات حکومتی آماده خدمت به مردم بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در این جلسه امام جمعه، فرماندار و جمعی از اعضای شورای تامین حضور داشتند که به بیان برخی از مشکلات و دغدغه های موجود در امر نظارت بر بازار و تعیین تکلیف پرونده های موجود پرداخته و آمادگی خود را جهت همکاری و رفع مشکلات تعزیرات حکومتی اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح