کد خبر : 206837
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 19:05

دانلود زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 زیرنویس فیلم گل و مار با نام مستعار گل ها و مارها (۱۹۷۴) یک فیلم صورتی ژاپنی با بازی نائومی تانی به کارگردانی ماسارو کونوما و تهیه کنندگی نیککاتسو است. گل و مار بر اساس رمانی از اونیروکو دان (متولد ۱۹۳۱)، مشهورترین نویسنده داستان های سادومازوخیستی (S&M) ژاپنی،

دانلود زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 زیرنویس فیلم گل و مار با نام مستعار گل ها و مارها (۱۹۷۴) یک فیلم صورتی ژاپنی با بازی نائومی تانی به کارگردانی ماسارو کونوما و تهیه کنندگی نیککاتسو است. گل و مار بر اساس رمانی از اونیروکو دان (متولد ۱۹۳۱)، مشهورترین نویسنده داستان های سادومازوخیستی (S&M) ژاپنی، اولین فیلم پورنو رومی نیککاتسو بود که به موضوع S&M پرداخت. این فیلم به همراه فیلم بعدی Wife to Be Sacrificed (همچنین به کارگردانی کونوما در سال ۱۹۷۴ و با بازی همان بازیگران زن و مرد) باعث شروع سریال پورنو رومی S&M شد که به نجات نیککاتسو از سقوط مالی در طول دهه ۱۹۷۰ کمک کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 ماکوتو کاتاگیری (یاسونوری ایشیزو) مرد ۳۰ ساله‌ای است که با مادرش میو (هیروکو فوجی) زندگی می‌کند، که یک تجارت عکاسی پورنوگرافیک متخصص در محتوای سادومازوخیستی را از فروشگاه اسباب‌بازی خانه و بزرگسالان او اداره می‌کند. ماکوتو در کودکی به یک سرباز سیاه پوست آمریکایی که او را در حال رابطه جنسی با مادرش یافت، شلیک کرد و کشت. این حادثه باعث شد که ماکوتو از نظر روانی دچار رکود و همچنین ناتوانی شود و به همین دلیل مادر و کارکنانش با ماکوتو به عنوان یک کودک رفتار می کنند. با وجود این، ماکوتو علاقه شدیدی به S&M پیدا کرده است، هر چند او هیچ راهی برای علایق خود ندارد.

Senzô Tôyama (ناگاتوشی ساکاموتو) مالک مسن شرکتی است که ماکوتو در آن کار می کند، و همچنین به S&M علاقه دارد. با این حال، همسر جدیدش شیزوکو (نائومی تانی) به سنزو اجازه نمی دهد او را ببندد یا حتی تماشای حمام کردنش را بکند. در عوض او ناراحتی‌ها و نیازهای خود را بر سر خدمتکار خانه‌شان هارو (هیجیری آبه) خالی می‌کند، و او را مجبور می‌کند تا در عذاب‌های او افراط کند. پس از پیدا کردن پورنوگرافی اسارت در میز ماکوتو، سنزو او را به خانه‌اش فرا می‌خواند، جایی که ابتدا درخواست می‌کند، سپس به ماکوتو دستور می‌دهد همسرش را ربوده و “آموزش” دهد تا غرور او را بشکند تا او تسلیم خواسته‌هایش شود. پس از کمی تردید، ماکوتو موافقت می کند.

دانلود زیرنویس فیلم گل و مار ۱۹۷۴ وقتی در شهر است، سنزو چای شیزوکو را با قرص‌های خواب‌آور مصرف می‌کند و به ماکوتو اجازه می‌دهد تا با او در وسیله نقلیه‌اش ترک کند. در راه خانه، ماکوتو در یک مزرعه توقف می کند و سعی می کند به شیزوکو نیمه هوشیار تجاوز کند، اما برانگیختگی او باعث توهم سربازی می شود که او کشته است و او را مجبور به توقف می کند. در خانه، شیزوکو از خواب بیدار می شود و خود را بسته می بیند و کمک می خواند و توجه میو را به خود جلب می کند. به‌جای کمک به زن، به نظر می‌رسد میو از اقدامات پسرش راضی است و او را تشویق می‌کند که به شیزوکو تجاوز کند. وقتی او می‌گوید که نمی‌تواند چون او خیلی زیباست، میو به ماکوتو پیشنهاد می‌کند که به شیزوکو تنقیه بدهد تا بر این تصور غلبه کند. او این کار را می کند، و پس از تماشای اخراج او متوجه می شود که می تواند بدون مشکل برانگیخته شود. ماکوتو به شیزوکو تجاوز می کند در حالی که مادرش بیرون از اتاقش گوش می دهد.

زیرنویس فیلم Flower and Snake 1974 - بلو سابتایتل

زیرنویس Flower and Snake 1974 ماکوتو پیشرفت خود را به طور منظم به Senzo گزارش می کند و نوارها و حتی شواهد فیزیکی از ادامه “آموزش” همسرش ارائه می دهد. با این حال، او همچنین می بیند که به شیزوکو وابسته شده است. ماکوتو یک روز به خانه برمی گردد و متوجه می شود که میو و کارکنانش در حال شکنجه شیزوکو در حالی که او سر کار بوده است. او با عصبانیت به آنها دستور می دهد از او دور شوند و به آنها می گوید که به او دست نزنند مگر اینکه او حضور داشته باشد. شیزوکو با شرایط او و ماکوتو راحت‌تر می‌شود و بعداً از او می‌پرسد که آیا از او محافظت می‌کند یا خیر. او می گوید بله، ادامه می دهد که می خواهد بقیه عمرش را با او بگذراند. ماکوتو این را به میو می‌گوید، و وقتی او مخالفت می‌کند، او با عصبانیت پاسخ می‌دهد و او را پیرمرد می‌خواند.

یک روز ماکوتو به خانه برمی گردد و متوجه می شود که شیزوکو بسته است و سرباز سیاه پوست از رویاهایش از او استفاده می کند. وقتی مرد برای حمله به او برمی خیزد، با وحشت عقب می نشیند. سپس میو وارد عمل می‌شود و به مرد پول می‌دهد و فاش می‌کند که صحنه را با ظاهری شبیه به نمایش گذاشته تا ماکوتو را بار دیگر ناتوان کند. ماکوتو دوباره سعی می‌کند با شیزوکو رابطه جنسی برقرار کند، وقتی متوجه می‌شود که ناتوانی‌اش برگشته است، ناامید می‌شود. با وجود این، او به آموزش او ادامه می دهد، حتی او را برای پیاده روی به بیرون می برد. با استفاده از فرصت، او را باز می کند تا بتواند از دستشویی استفاده کند. پس از یک تاخیر طولانی و نگران کننده، شیزوکو برای خوشحالی ماکوتو باز می گردد. بعداً آن دو به تماشای یک فیلم پورنوگرافیک می روند که در آن مرد سیاه پوستی شبیه سرباز رویاهای ماکوتو است. ماکوتو که در ابتدا ناراحت بود شروع به یادآوری ماجرای دوران کودکی خود می کند و در نهایت به یاد می آورد که این میو بود که به مرد شلیک کرد نه او. ماکوتو با خوشحالی از باجه تلفن عمومی به مادرش زنگ می‌زند تا به او بگوید که حقیقت را به خاطر داشته است و به او اجازه می‌دهد در حین تماس با شیزوکو به او گوش دهد.

زیرنویس فیلم گل و مار ۱۹۷۴ سرانجام، سنزو می رسد تا همسرش را پس بگیرد. وقتی شیزوکو مشتاقانه به سمت شوهرش می رود، ماکوتو متعجب می شود. او از او می‌خواهد که او را طلاق دهد تا شاید ازدواج کنند، اما او قبول نمی‌کند و می‌گوید که اکنون خوشحال است زیرا ماکوتو همان‌طور که شوهرش می‌خواست او را یک «آشفت» ساخته است. با این حال، او به او اجازه می دهد تا با آن دو بیاید، و اگرچه مردد است، اما ماکوتو موافقت می کند. میو از پسرش التماس می‌کند که نرود، اما آن سه در وسیله نقلیه سنزو جمع می‌شوند و می‌روند، میو پریشان بیهوده دنبال خودرو می‌دوید. فیلم با شیزوکو به پایان می رسد که به طور همزمان توسط سنزو و ماکوتو ویران می شود در حالی که هارو شوکه شده تماشا می کند.

زیرنویس Flower and Snake 1974 - بلو سابتایتل

زیرنویس گل و مار ۱۹۷۴ بیشتر از منظر تاریخی مهم است تا شایستگی هنری. فیلم بعدی Wife to Be Sacrificed بیشتر مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. اونیروکو دان از این فیلم راضی نبود، اما توانست با نیک کاتسو آشتی کند تا به ساختن فیلم های بیشتری از رمان هایش، از جمله همسر قربانی شود. ایزومی اوورز خاطرنشان می کند که «رویکرد تا حدودی بی گناه نیکاتسو ناخواسته کمدی را به آن اضافه می کند»، اما بررسی خود از گل و مار را اینگونه خلاصه می کند: «قهرمان که به طرز مازوخیستی توسط مردان آموزش دیده بود، در واقع تمام مدت آنها را کنترل می کرد. تحقیرهایی که قهرمانانی مانند نائومی متحمل می شوند، این حقیقت اساسی پشت فیلم های جنسی ژاپنی دهه هفتاد است.» وایزها آن را «آشغال خوش ساخت» می نامند، اما اضافه می کنند که این یکی از بهترین فیلم های نیک کاتسو در این ژانر است.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح