کد خبر : 208862
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 12:28

ردمی شروع به معرفی K70E می کند و Dimensity 8300 را در اختیار خواهد داشت.

ردمی شروع به معرفی K70E می کند و Dimensity 8300 را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا ردمی، زیر نام تجاری شیائومی، امروز شروع به معرفی گوشی هوشمند جدید Redmi K70E کرده است، که اکنون تایید شده است که تا پایان ماه در کنار K70 و K70 Pro عرضه خواهد شد. مثل همیشه، سری K بالاترین رده Redmi است. این بار تایید شده است

به گزارش جریان خبر و به نقل از گسمارنا ردمی، زیر نام تجاری شیائومی، امروز شروع به معرفی گوشی هوشمند جدید Redmi K70E کرده است، که اکنون تایید شده است که تا پایان ماه در کنار K70 و K70 Pro عرضه خواهد شد. مثل همیشه، سری K بالاترین رده Redmi است.

این بار تایید شده است که K70E از پردازنده MediaTek Dimensity 8300 SoC که به تازگی رونمایی شده است، استفاده می‌کند. این کلمه مستقیماً از تیزرهای رسمی Redmi می آید، بنابراین نمی توان آن را انکار کرد. این ۸۳۰۰ نیست، اما ۸۳۰۰-Ultra است. آنچه که “Ultra” مخفف آن است، در حال حاضر، هر کسی حدس می‌زند. گاهی اوقات در چنین مواردی چیزی بیشتر از یک تمرین برندسازی نیست، در مواقع دیگر تغییرات اندکی اساسی‌تر وجود دارد، زمان نشان خواهد داد.

اتفاقاً قبلاً K70 را در یک بنچمارک با همان چیپست دیده بودیم. Redmi عملکرد K70E را افزایش می دهد و نشان می دهد که یک نمونه اولیه ۱۵۲۶۳۲۸ امتیاز در AnTuTu کسب کرده است. علاوه بر این، پس از حدود یک ساعت بازی در “بازی جهان باز” در دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، تلفن همچنان ۵۸.۸۶ FPS را مدیریت می کرد. به نظر می رسد که این یکی به وضوح برای گیمرهای مشتاقی قرار دارد که نمی توانند خط پرچمدار شیائومی را بپردازند.

در سال ۲۰۲۳، تلفن جدید نمی‌تواند از بلای هوش مصنوعی بگریزد و در واقع هوش مصنوعی مولد در آن وجود خواهد داشت تا به شما در نوشتن شرح‌های بسته هم‌زمان و همچنین تولید جملات و عکس‌ها بر اساس درخواست‌ها کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح