کد خبر : 208846
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:18

تنظیم کننده مالی بریتانیا، شرکت را از تایید بازاریابی بایننس منع می کند

تنظیم کننده مالی بریتانیا، شرکت را از تایید بازاریابی بایننس منع می کند

به گزارش جریان خبر و به نقل از رویترز لندن، ۱۰ اکتبر (رویترز) – تنظیم‌کننده مالی بریتانیا روز سه‌شنبه اعلام کرد که پلتفرم rebuildingsociety.com را از تایید تبلیغات مالی برای بایننس و سایر شرکت‌های دارایی رمزنگاری، چند روز پس از اعلام شراکت بایننس با این شرکت، منع می‌کند. صرافی ارزهای دیجیتال Binance که در بریتانیا

FCA signage is seen at their head offices in London

به گزارش جریان خبر و به نقل از رویترز لندن، ۱۰ اکتبر (رویترز) – تنظیم‌کننده مالی بریتانیا روز سه‌شنبه اعلام کرد که پلتفرم rebuildingsociety.com را از تایید تبلیغات مالی برای بایننس و سایر شرکت‌های دارایی رمزنگاری، چند روز پس از اعلام شراکت بایننس با این شرکت، منع می‌کند.

صرافی ارزهای دیجیتال Binance که در بریتانیا نظارتی ندارد، در یک پست وبلاگی در روز یکشنبه گفت که دامنه جدیدی را برای کاربران بریتانیا راه اندازی کرده است و rebuildingsociety.com مواد بازاریابی و ارتباطات آن را تأیید می کند.

یکی از سخنگویان بایننس از طریق ایمیل روز سه شنبه گفت که این شرکت “زمان و منابع زیادی” را برای اطمینان از مطابقت با قوانین اداره رفتار مالی سرمایه گذاری کرده است.

FCA اخیراً قوانین جدیدی را در مورد تبلیغات دارایی های رمزنگاری شده معرفی کرده است که از ۸ اکتبر اجرایی شد.

سخنگوی Binance گفت: “ما توافق خود را با Rebuildingsociety.com با FCA در ۲ اکتبر به اشتراک گذاشتیم، تقریبا یک هفته کامل قبل از اجرایی شدن الزامات به روز شده رژیم تبلیغات مالی.”

Rebuildingsociety.com در وبلاگی اعلام کرد که در هنگام تایید تبلیغات مالی برای شرکت‌های دارایی رمزنگاری‌شده، از الزامات محافظت از مصرف‌کنندگان فراتر رفته و درخواست معافیت داده است تا زمان بیشتری برای پیروی از قوانین جدید FCA داشته باشد. وبلاگ این شرکت گفت که درخواست معافیت نیز روز سه شنبه رد شد.

Rebuildingsociety.com گفت که قصد دارد به محدودیت های FCA در مورد شرکت و تصمیم آن برای رد درخواست معافیت اعتراض کند.

FCA در اطلاعیه تصمیم خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد شرکت‌های دارایی‌های رمزنگاری‌شده ثبت نشده نباید دارایی‌های رمزنگاری شده را برای مصرف‌کنندگان بریتانیایی تبلیغ کنند، مگر اینکه یک شرکت مجاز برای تأیید این تبلیغات داشته باشند.

این ناظر که مدت‌هاست به سرمایه‌گذاران هشدار می‌دهد که باید آماده باشند همه سرمایه‌گذاری‌های خود در دارایی‌های رمزنگاری شده را از دست بدهند، گفت rebuildingsociety.com می‌تواند به این تصمیم اعتراض کند.

طبق قوانین FCA، شرکتی که مجوز آن را صادر کرده است، می‌تواند تبلیغات شرکت‌هایی را که تحت نظارت آنها نیست، تأیید کند، سیستمی که از فوریه توسط سازمان دیده‌بان تشدید می‌شود.

از ماه آینده، شرکت‌های تحت نظارت که می‌خواهند بازاریابی شرکت‌های غیرقانونی را تأیید کنند، باید با نشان دادن اینکه مهارت‌ها و تخصص لازم برای درک محصولات فروخته شده را دارند، برای دریافت مجوز به FCA مراجعه کنند.

FCA در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد بایننس مجاز به انجام هیچ گونه فعالیت تنظیم شده در بریتانیا نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

طریقه نوشتن رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح